Dla potrzeb kontaktu z członkami Grupy od 3 września uruchomione zostanie forum internetowe, pod adresem: www.forum.pozewgrupowyambergold.dt.com.pl
Do uczestnictwa w forum dopuszczone będą osoby, które:
- podpisały umowę o świadczenie usług prawnych i przesłały 2 egzemplarze podpisanej umowy o świadczenie usług prawnych do Kancelarii,
- dokonały płatności na konto Kancelarii.
Aby zalogować się na forum, należy ustawić swoje hasło dostępu. Aby to zrobić prosimy:
- Wejść na stronę forum i kliknąć w „Zaloguj się”, w prawym górnym rogu ekranu;
- W okienku logowania kliknąć link „Zapomniałeś?”;
- Podać adres e-mail (pierwszy adres e-mail z Umowy z Kancelarią); i kliknąć „Poproś o nowe hasło”;
- Na podany adres przyjdzie e-mail z linkiem, w który należy kliknąć;
- Otworzy się strona, na której podajemy i zapisujemy hasło;
- Od tej chwili możliwe jest logowanie się na forum.
Przypominamy, że dostęp do forum, możliwy jest jedynie za pomocą adresu e-mail podanego jako pierwszy w umowie o świadczenie usług prawnych.